Dlaczego nie mailing?

Obecnie wszyscy mówią i podkreślają, że pozycjonowanie stron to najlepsza z możliwych form internetowej reklamy. Czy tak jest rzeczywiście? Przecież sposobów internetowego marketingu w sieci jest szalenie dużo, czy oby faktycznie pozycjonowanie stron musi zawsze stać na pierwszym planie? Wystarczy to porównać z mailingiem, który był propagowany przez wiele lat, moczyło się ten zabieg reklamowy masę kasy, niektórzy wydawali fortunę, ale w rzeczywistości nie dawało to nigdy efektów, zazwyczaj bowiem jest tak, że maile reklamowe są używane ze skrzynki bez przeczytania. Nie ma się co oszukiwać- mailing i jemu podobne mechanizmy są całkowicie nieskuteczne, nie dają efektów, wręcz przeciwnie – to zwykłe marnotrawstwo kasy.Dlatego też jeśli ktokolwiek chce się angażować i finansować duże kampanie reklamowe, to musi się skupić przede wszystkim na tym, by zapewnić sobie maksymalnie solidne pozycjonowanie stron. Tylko to daje wymierne efekty, tylko to gwarantuje sukces wirtualny. Żaden mailing, czy żadne banerki migające gdzieś na podrzędnych serwisach, to nie zapewni nam klientów.