Próbowałem sam pozycjonować

Nie jest łatwo pozycjonowanie stronę. Reklamy w Google to ważny element działalności każdej firmy, bowiem sieć ma ogromny potencjał jeśli mowa o klientach. Nie można tego zaniedbywać – wie o tym chyba każdy biznesmen. Nie mniej wszystkie reklamy w Googlach powinny być pilotowane przez specjalistów od marketingu. W przeciwnym razie łatwo o błąd. Wie o tym Adam Korzewski, on już sam próbował pozycjonować swój serwis i narobił sobie niepotrzebnych kłopotów.– „Miałem swój sklep w sieci – opowiada Adam. – Reklamy w Google w postaci banerów nie były tutaj idealnym pomysłem na reklamę. Postanowiłem więc pozycjonować adres i narobiłem sobie niezłego bigosu. Do tej pory nie wiem co zrobiłem źle, ale Google nałożyło na mój adres internetowy filtr. Okazało się, że strona całkowicie zniknęła mi ze wskazań wyszukiwarki i nie miałem żadnych klientów. Jedynym ratunkiem było kupienie nowego – niestety gorszego adresu internetowego. Później od podstaw trzeba było nowy adres pozycjonować, co trwało ponad trzy miesiące. A strata finansowa w wielkości kwartału była ogromna.”Samemu lepiej do takich akcji się nie brać. Pozycjonowanie, jak i każda inna reklama w Google wymaga bowiem dość sporej wiedzy. To dodatkowo musi być poparte solidnym zapleczem technicznym. Ci, którzy w tej branży pracują od lat doskonale zdają sobie z tego sprawę. To mus być poparte profesjonalizmem w przeciwnym razie można sobie napytać niezłej biedy.Wielu jest takich, którzy uważają, że serwis pozycjonować sobie można samemu. Owszem, ale pod warunkiem, że się zajmujemy pozycjonowaniem od lat i akurat mamy swój własny serwis. Jeśli jednak chcemy się za to brać sami nie mając o tym zielonego pojęcia i posiłkować się samą literaturą, to lepiej próby róbmy na mało wartościowych portalach, a te, które na nas zarabiają powierzajmy w ręce fachowców. Innej rady nie ma, reklamy w Google to zajęcie odpowiedzialne i dla takich ludzi taka praca jest kierowana.