Tylko jeśli zarabiasz

Wszelakie pozycjonowanie stron musi mieć swoje uzasadnienie w inwestycjach. Jeśli wszak prowadzimy swojego malutkiego bloga dla samego pisania, a jeśli owy blog nie ma żadnych perspektyw zarobkowych czy też promocyjnych, to samo w sobie pozycjonowanie jest co najmniej nie na miejscu. Stąd też jeśli chcemy inwestować w tego typu marketing to musimy pamiętać, że trzeba rozsądnie planować takie wydatki. Oczywiście najbardziej logicznym rozwiązaniem jest wydawanie kasy na pozycjonowanie stron takich, jakie mają potencjał zarobkowy, a więc wizytówek firmy, stron handlujących produktami tudzież usługami. To ma szansę powodzenia i… naturalnie jest uzasadnione inwestowanie w tego typu przedsięwzięcia marketingowe.W tym wszystkim pozostaje jeszcze motyw bogactwa, bo przecież jeśli mamy nadwyżkę w budżecie i mamy ochotę na zabawę w necie, to pozycjonowanie stron dla czystego humoru także może dać ciekawe efekty, wielu blogerów zyskało znacznie na popularności w naszym społeczeństwie.