W małym mieście nie warto

Są takie sytuacje, w jakich pozycjonowanie stron nie ma specjalnie racji bytu. Mowa tutaj o małych miasteczkach, bo jeśli mieścinka ma zaledwie kilka tysięcy mieszkańców i jest tam tylko jeden sklep w rowerami, to na pewno nikt nie będzie takowego szukał w internecie, i tak będzie zmuszany skorzystać z usługi owego punktu handlowego. Dlatego też pozycjonowanie stron musi istnieć jako forma reklamy tylko wówczas, kiedy dotyczy ona globalnego marketingu,w przypadku sklepu rowerowego któremu zależy na klientach nie tylko z owej małej mieściny, ale i na klientach z innych części kraju. Trzeba więc sklep rozbudowa o system sprzedaży wysyłkowej i dopiero potem uruchomić pozycjonowanie stron.Dlatego też musimy o tych kwestiach dyskutować i logicznie podchodzić do tematu, żeby się nie okazało, że wyrzucamy pieniądze w pozycjonowanie stron jakie nie dają nam żadnych perspektyw na rozwój. To byłoby niedopuszczalne i świadczyłoby o braku biznesowego talentu w osobie właściciela takiego punktu handlowego.